سلام و تشکر

با سلام 

از تمامی دوستانی که قدم رنجه فرمودن و قابل دونستن و یه سری به ما زدن تشکر میکنم. 

مهمتر از هر چیزی بیان هدفه: 

خب راستش تو گروه مکانیک مطابق با طبیعت این رشته به چشم خورده میشه که بچها به صورت  جسته و گریخته یک سری فعالیت انجام میدن و نمیدونم چرا از هم مخفی میکنند و .... اما در هر صورت من دوست داشتم که یه کمی هدفمند تر پیش بریم و بقیه دوستان رو هم در جریان قرار بدیم تا اگه کسی تو زمینه ای علاقه داره به گروه ها اضافه بشه و از کمکش بهره برده بشه و خود دوستان هم کمی به سمت علایقشون سوق داده بشند. 

زمینه های نام برده قابل افزایش هستند و اگر دوستان تو زمینه دیگه ای در حال فعالیت هستند و ایرادی نمی بینند ؛بیاند و همکاری کنند وکارشون رو قوی تر پیش ببرند. 

تو زمینه های نام برده هم بنده در خدمت دوستان عزیز هستم. 

در ضمن از دوستانی که مایل به همکاری هستند خواهش میکنم آدرس ایمیل هاشون رو تو نظرات بدند تا براشون دعوتنامه ارسال کنم.  

البته به زودی توضیحات هر زمینه رو به طور مجزا عرض خواهم کرد و اگر فکر میکنید که بهتره زمینه دیگه ای هم اضافه بشه به اطلاع بنده برسونید و البته توضیح مقدماتیش یادتون نره که پا خودتونه.  مرسی 

به امید موفقیت روز افزون 

نظرات 3 + ارسال نظر
۸۷ 1390/01/17 ساعت 23:29

شاید جواب از پیش مشخصه
اما می پرسم
این هدفی که بیان کردین منافاتی با دخترای گروه نداره
این چه اسمیه برای وبلاگ گذاشتین؟
واقعا توهین آمیزه

ممنون از توجه تون
جواب چی مشخصه؟
متاسفم برای این دیدی که دارید....
به من چه ربطی داره که شما دنبال توهین میگردین
من کجا جسارت کردم و گفتم که این اهداف با دخترا منافات داره؟!
خب اسم وبلاگ یه چیز شخصی هستش و من چون یه پسرم و عاشق مکانیک این اسم رو انتخاب کردم بعدشم یعنی اسم وبلاگ برای شما مانع همکاریه؟
اما متاسفانه به جد میشه گفت که اهداف با گروهمون منافات داره.

زینب 1390/02/06 ساعت 08:29 http://s-math90.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم سر بزن.

[ بدون نام ] 1390/02/07 ساعت 17:04

سلام
پس خوابید که وبلاگت؟

علیک سلام
نه خیر بیدارم و دارم ازین بیداری رنج میکشم ای کاش خواب بودم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد